För dig som är professionell arrangör
Simple Signup fins i en version där vi plockar bort alla våra loggor och texter från bokningssidor, konfirmationsmail och SMS. Du kan utforma ditt event helt under ditt - eller din kunds - varumärke.
Funktionerna i tjänsten är desamma i gratisversionen och premiumversionen. Läs mer om hur du kan använda Simple Signup för konferenser, forum och mingelevent.
För att förstå skillnaden mellan gratis och premiumversionen är det enklast att göra en provanmälan till våra testevent.
Notera att du kan ändra designen på bokningsidorna precis hur du vill i vår CSS. För att förstå hur det fungerat är det enklast att du skapar ett event och går in under Design => Egen CSS.
Premium kostar 2.500kr + moms per event eller 12.000kr + moms för 1 användare (obergränsat antal event) under 12 månder. Tar du betalt via oss tillkommer avgiften för betalningar.
Du kan läsa mer om våra extratjänster här.
Har du frågor eller feedback? Välkommen att kontakta oss. Vi svarar så fort vi kan.